Όροι και προϋποθέσεις ενοικίασης

Απαιτήσεις ενοικιαστή

Για να νοικιάσετε ένα όχημα από την PODOTAS TRAVEL IKE, ισχύουν οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
  1. Ηλικία οδηγού
    • Ο ενοικιαστής και τυχόν πρόσθετοι οδηγοί πρέπει να είναι ηλικίας 25 έως 75 ετών.
    • Οι ενοικιάσεις δεν είναι διαθέσιμες για οδηγούς εκτός αυτού του ηλικιακού εύρους.
  2. Ισχύουσα άδεια οδήγησης
    • Ο ενοικιαστής και όλοι οι πρόσθετοι οδηγοί πρέπει να είναι κάτοχοι έγκυρης άδειας οδήγησης σε φυσική μορφή (αντίγραφα ή φωτογραφίες δεν γίνονται δεκτές).
    • Η άδεια πρέπει να έχει εκδοθεί τουλάχιστον 1 έτος πριν από την ημερομηνία ενοικίασης.
    • Οι οδηγοί που δεν διαθέτουν άδεια οδήγησης ΕΕ ενδέχεται να χρειαστούν διεθνή άδεια οδήγησης (IDP).
  3. Αναγνώριση
    • Κατά την παραλαβή του οχήματος, ο ενοικιαστής πρέπει να παρέχει:
      • Ισχύον δελτίο ταυτότητας ή διαβατήριο.
      • Ισχύουσα άδεια οδήγησης όπως ορίζεται ανωτέρω.
      • Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.

Μέθοδοι πληρωμής και καταθέσεις

  1. Κατάθεση κράτησης
    • Για την επιβεβαίωση της κράτησης απαιτείται προκαταβολή 25% του συνολικού κόστους ενοικίασης.
    • Η προκαταβολή μπορεί να καταβληθεί μέσω:
      • Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.
      • Τραπεζικό έμβασμα: Πρέπει να ολοκληρωθεί εντός 24 ωρών από την κράτηση. Τα στοιχεία της τράπεζας είναι:
        • Τράπεζα: Alpha Bank
        • IBAN: GR6801402550255002320007864
        • Κάτοχος λογαριασμού: Podotas Travel
        • BIC/SWIFT: CRBAGRAA
      • Παρακαλείστε να αναφέρετε τον αριθμό κράτησης ή το ονοματεπώνυμό σας ως αναφορά.
  2. Πληρωμή ισοζυγίου
    • Το υπόλοιπο ποσό καταβάλλεται κατά την παραλαβή του οχήματος:
      • Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.
      • Μετρητά (με την επιφύλαξη της ισχύουσας νομοθεσίας).
  3. Πρόσθετες χρεώσεις
    • Ενδέχεται να επιβληθούν επιπλέον χρεώσεις κατά την επιστροφή του οχήματος σε περιπτώσεις:
      • Ζημιές στο όχημα, που υπολογίζονται με βάση τον τύπο και τη σοβαρότητα.
      • Τα πρόστιμα κυκλοφορίας κατά τη διάρκεια της περιόδου ενοικίασης, για τα οποία ο ενοικιαστής είναι πλήρως υπεύθυνος. Τα ανεξόφλητα πρόστιμα θα προστεθούν στον τελικό λογαριασμό.

Επιλογές ασφάλισης

  1. Βασική ασφάλιση
    • Περιλαμβάνεται στην τιμή ενοικίασης.
    • Καλύπτει την αστική ευθύνη έναντι τρίτων (ζημιές σε ξένη περιουσία ή τραυματισμούς τρίτων).
    • Εξαιρούνται:
      • Ζημιές στο ενοικιαζόμενο όχημα.
      • Ζημιές σε ελαστικά, ζάντες, παρμπρίζ και καθρέφτες.
      • Απώλεια ή ζημιά στα προσωπικά αντικείμενα του ενοικιαστή.
  2. Σε περίπτωση βλάβης του οχήματος, ο ενοικιαστής είναι υπεύθυνος για το πλήρες κόστος των επισκευών.
  3. Απαλλαγή από ζημιές σύγκρουσης (CDW)
    • Προαιρετική κάλυψη διαθέσιμη με επιπλέον χρέωση.
    • Καλύπτει ζημιές στο ενοικιαζόμενο όχημα (εκτός από ελαστικά, ζάντες, παρμπρίζ και καθρέφτες).
    • Περιορίζει την ευθύνη σε 600 ευρώ κατ' ανώτατο όριο (απαλλαγή) σε περίπτωση ζημίας.
    • Ο ενοικιαστής είναι υπεύθυνος μόνο για το ποσό των 600 ευρώ, ανεξάρτητα από το κόστος επισκευής.

Διαδικασίες παραλαβής και παράδοσης

  1. Παραλαβή οχήματος
    • Τοποθεσία: Στο συμφωνημένο σημείο που καθορίζεται κατά την κράτηση (π.χ., γραφείο της εταιρείας ή καθορισμένος χώρος στάθμευσης κοντά στο λιμάνι).
    • Χρόνος: Ο ενοικιαστής πρέπει να φτάσει στη συμφωνημένη ώρα ή να ειδοποιήσει την εταιρεία σε περίπτωση καθυστέρησης.
    • Απαιτούμενα έγγραφα:
      • Ισχύουσα άδεια οδήγησης.
      • Δελτίο ταυτότητας ή διαβατήριο.
      • Απόδειξη πληρωμής της προκαταβολής.
      • Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στο όνομα του ενοικιαστή για την εγγύηση.
    • Επιθεώρηση οχήματος: Θα διενεργηθεί από κοινού με εκπρόσωπο της εταιρείας επιθεώρηση της κατάστασης του οχήματος (π.χ. ζημιές, στάθμη καυσίμου) και θα υπογραφεί έκθεση και από τα δύο μέρη.
  2. Επιστροφή οχήματος
    • Τοποθεσία: Στην συμφωνημένη τοποθεσία και ώρα που καθορίζεται κατά την κράτηση.
    • Κατάσταση: Το όχημα πρέπει να επιστραφεί:
      • Στην ίδια κατάσταση με την παραλαβή του.
      • Με την ίδια στάθμη καυσίμου, όπως σημειώθηκε κατά την παραλαβή.
    • Επιθεώρηση: Θα πραγματοποιηθεί τελική επιθεώρηση για να ελεγχθεί αν υπάρχουν ζημιές ή αν λείπουν αντικείμενα. Για ζημιές ή ελλείποντα εξοπλισμό ενδέχεται να επιβληθούν πρόσθετες χρεώσεις.
    • Καθυστερημένες επιστροφές: Οι καθυστερήσεις πέραν του συμφωνημένου χρόνου μπορεί να συνεπάγονται πρόσθετες χρεώσεις με βάση την ωριαία ή ημερήσια τιμή.
  3. Πολιτική καυσίμων
    • Το όχημα διαθέτει καθορισμένη στάθμη καυσίμου, η οποία σημειώνεται στην έκθεση ελέγχου.
    • Ο ενοικιαστής πρέπει να επιστρέψει το όχημα με την ίδια στάθμη καυσίμου. Για κάθε έλλειμμα ισχύει χρέωση, συμπεριλαμβανομένης της χρέωσης χειρισμού.

Πολιτική ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων

  1. Ακυρώσεις
    • 100% επιστροφή χρημάτων: Για ακυρώσεις που πραγματοποιούνται εντός 12 ωρών από την κράτηση, υπό την προϋπόθεση ότι η ημερομηνία έναρξης της ενοικίασης απέχει τουλάχιστον 48 ώρες.
    • 100% επιστροφή χρημάτων: Για ακυρώσεις που πραγματοποιούνται έως και 26 ημέρες πριν από την ημερομηνία έναρξης της ενοικίασης.
    • Μη επιστρεπτέα κατάθεση: Για ακυρώσεις που πραγματοποιούνται λιγότερο από 26 ημέρες πριν από την ημερομηνία έναρξης της ενοικίασης.
    • Μη επιστρεπτέα κατάθεση: Για κρατήσεις που έχουν ήδη τροποποιηθεί.
  2. Τροποποιήσεις
    • Αλλαγές στις ημερομηνίες ενοικίασης επιτρέπονται μία φορά και πρέπει να ζητηθούν τουλάχιστον 7 ημέρες πριν από την ημερομηνία έναρξης της ενοικίασης, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα.
    • Αλλαγές στον τύπο του οχήματος μπορούν να γίνουν μέχρι την ημερομηνία έναρξης της ενοικίασης, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα. Ανάλογα με το αίτημα ενδέχεται να ισχύουν πρόσθετες χρεώσεις ή μειώσεις τιμών.
  3. Οι εκπρόθεσμες ή άκυρες αιτήσεις τροποποίησης ενδέχεται να απορριφθούν.
  4. Πρόωρη επιστροφή
    • Εάν ο ενοικιαστής αποφασίσει να συντομεύσει την περίοδο ενοικίασης, πρέπει να ενημερώσει την εταιρεία τουλάχιστον 26 ημέρες πριν από την ημερομηνία έναρξης.
    • Δεν παρέχονται επιστροφές χρημάτων για αχρησιμοποίητες ημέρες ενοικίασης, εάν το όχημα επιστραφεί νωρίτερα από τη συμφωνηθείσα ημερομηνία.
  5. Επιστροφές
    • Οι επιστροφές χρημάτων διεκπεραιώνονται μέσω της αρχικής μεθόδου πληρωμής εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ακύρωση.
    • Τα τραπεζικά τέλη επεξεργασίας δεν επιστρέφονται.
  6. Ανωτέρα βία
    • Σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας (π.χ. φυσικές καταστροφές), η εταιρεία μπορεί να προσφέρει πλήρη επιστροφή χρημάτων ή δωρεάν τροποποίηση της κράτησης κατά τη διακριτική της ευχέρεια.